Racerponny

 
Hoppade av bussen och gick direkt till stallet med stallkläderna i en påse. Sen blev det en rejäl galopprunda på stranden med Mary och Julia. Mary tyckte att jag borde galopptävla Blitz. Det får man ju göra även fast man fyllt 18. Han höll jämna steg med hennes galopphäst som är typ dubbelt så stor som min lille springare. Gud va sugen jag blev. Han älskar ju verkligen att springa! Han tröttnar aldrig. Känns som att han bara blir piggare och piggare ju mer jag galopperar. Blev så himla glad. Kunde bara inte sluta le på tillbakavägen. Det är sån enorm lycka att jag har Blitz. Finns inga ord som kan beskriva det. Han är verkligen helt underbar! Euphoria.
 
Träffade också världens sötaste mops i stallet, Olli. (Bild)
 
Imon bär det av till Kattegatt tidigt på morgonen. Ska vara med en kompis där fram tills jag börjar på Sannarp (typ 12). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0