Obehagligt!

Vaknade runt 4 inatt (igår natt.. whatever) av att jag försökte röra mig men min högerarm vägrade flytta sig. Satte mig genast upp och försökte röra handen men det va helt omöjligt. Från armbågen ända ut i fingertopparna så va armen helt borta, kunde inte röra den och kände ingenting. Det va som om den delen helt enkelt inte fanns. bara hängde där som en död klump. Hur mycket jag än försökte röra handen och fingrarna så hände ingenting. Kunde inte ens hålla upp armen utan fick hålla upp den med hjälp av vänsterarmen. Helt stört. Skakade och viftade och stängde och öppnade handen med hjälp av vänsterhanden i ett desperat försök att få igång min högerarm igen. Till slut fungerade det. Jag kunde med mycket om och men få igen och öppna högerhanden om jag tog i så mycket jag bara kunde. Sen gick det lättare och lättare tills hela armen hade kommit tillbaka. Fy fan säger jag bara. Vilken fruktansvärd känsla det va....
 
Tror seriöst att det är ngt fel med min högerarm, kanske ngn nerv i kläm eller ngt. Ibland så gör den så.. bara försvinner. Blir helt död typ. Jätteobehagligt. Det händer bara när jag ska sova, när jag har den still länge. Den brukar komma tillbaka om jag skakar och försöker röra den, men känslan är så jäkla äcklig. Paniken stegrar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0