11 September 2012

Ridit ut me pappa ida. Det trodde jag aldrig att jag skulle kunna säga. Efter ca 1 är på ridskola och sen 2 års uppehåll så fick han idag låna en häst i stallet så vi kunde rida tsm. Super mysigt! Det ska absolut göras om. 

Imon ska vi prova och beställa studentmössor och sånt krafs. Har tänkt köpa en studentmössa och en tjocktröja med "student 2013" på. Men shiit va det finns mycket att välja på. För mycket. Guld och blått känns liksom basic och snyggt. Typisk studentmössa. Men samtidigt så älskar jag silver och grönt (silver och svart är riktigt riktigt snyggt, men lite färg måste jag ju nästan ha). Kort sagt, lite ångest över det hela. Men det lär väll lösa sig på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0