"Det rullar på"

Herregud. Efter grillkvällen sov jag över hos Maria och sen kom jag inte hem förrän sent på kvällen dan efter. Åkte med dem till Eurostop, sen hem och fixade Maria inför hennes bal. Sen hamnade jag i Falkenberg och kollade på balen. Sen ner till hästen och sen tillslut hem. Då hade jag lyckats dra på mig halvt nackspärr och en jävla förkylning. Så nu ligger jag i min säng, nyduschad, med feber, helt igentäppt näsa och halvt nackspärr och fasar inför engelskatestet som vi har på onsdag. Kommer gå åt helvete och jag vill strypa min engelska lärare ^^.

Är as trött och vill egentligen bara sova bort halva mitt liv. Men som Måns säger.. "Det rullar på"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0