Maj 19, 2012

Oj, d va längesen. Mkt att göra den senaste tiden. Hoppträning i onsdags som gick sådär. Fick inget riktigt flyt. I torsdags hade jag hidde och blitzen och det bliv aningen stressat eftersom jag skulle hem på tjejkväll/grillkväll hos Maria på kvällen. Sen sov jag över där och tog bussen till stallet med henne på morgonen och hjälpte henne med utsläppet. Sen red jag dressyr i paddocken. Såå fin min lilla häst har blivit! Sen hem och duscha och sen bar det av hem till Matilda för att träffa matilda, Johanna och Felicia. Trevligt trevligt. Fikade på stan, hyrde film och lite sånt skoj. Sen nästa dag styrde jag hemåt och fixade hästen. Tömkörde. Grymt fin! Nu hemmabakad pizza med Felicia.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0