Hoppelihopp

Superfint väder ida igen! Hoppträning på banan ute med den bästa. Jobbig och överladdad i början. Studsade bara runt som en gummiboll och vägrade samarbeta. Superfin i framhoppningen och i samlarövningarna. Första banan på en meter gick skit. Han stannade för han blev rädd för en grind, blev flack och rev ett räcke och sen fick vi ett stopp även in till kombinationen. Sen löste vi det och hoppade slutet fint. Bara massa skitfel eftersom vi slarvade och eftersom jag höjer händerna och då blir han ostadig och tappar rytmen. Men andra gången på banan va han heelt fantastisk! Gud va fin han va! Jag sänkte händerna och det förändrade allt (måste verkligen komma ihåg att sänka händerna!!)! Han hoppade banan som en klocka, va högt över, perfekt avstånd och tvekade inte på något. Va enligt Micke 50 cm över sista oxern i kombinationen. Vilken pingla jag har! Min lilla studsboll! ♥ Är såå taggad till nästa träning!!

Att man sedan blir bjuden på tårta när man kommer tillbaka till stallet är ju inte heller helt fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0