Yeah



Jaha... skulle pluggat till matteprovet som är på onsdag men... nee. Varför plugga när man kan ligga i en degig liten hög och sega??... FML. Och jag som satsar på MVG i matten.. jo tjena.. lycka till. Istället för att plugga har jag bara segat mig hela dan, och sen åkte jag ner till stallet och red och tog hand om en kompis häst. Alltid kul att prova nya hästar men ingen slår min lilla sötnos!! Inte på långa vägar. Varje gång jag hjälper till med en annan häst kommer jag på varför jag så troget har hållit mig till bara Blitz i 3 år, för han är bäst. Det klickar verkligen! Han är riktigt kul att rida. Precis min typ av häst. Jag kan varenda litet steg han tar. Gotta love it!

Imon måste jag dock ta tag i matten.. detta håller inte. Sen har jag (med min underbara planering...) tänkt plugga in ett jättestort geografiprov på endast EN dag (då jag dessutom slutar skolan halv 5..) ... det kommer ju gå... jättebra.... hehe.

Nej ju orkar jag inte mer. Måste sova innan jag dör.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0