All give some, some give all





Hejsan! Som sagt så va det väldigt väldigt trevligt i Stockholm! Vi va riktigt duktiga på att hitta. Över förväntan! Vi va 3 sjuklingar, och såklat smittade vi den 4:e sen också. De va lite sjukstuga då det knarkades halstabletter och liknande heela dagarna. Jag va också sjuukt hes hela resan, och sen efter konserten kan jag ju inte precis säga att det blev bättre ;). Jag som aldrig är hes. Men denna gången kunde jag knappt prata. Och jag är fortfarande hes...

Nu ska jag inte riktigt ha lika trevligt. Jag ska nämligen plugga till kemiprovet som jag har imon.. Vi med snabbmatte har matteprov nästa vecka så då valde vi att vi skulle flytta fram kemiprovet.. till imon. Som vanligt så ar jag i absolut sista sekunden när det gäller pluggningen. Jag har inte ens öppnat böckerna ännu så jag börjar känna paniken komma smygandes. Den sista lektionen är inställd så det blir en håla på 3 h innan provet.. det känns ju toppen... eller inte. På en fredag.. Men jag får se de positivt.. lite tid till att plugga kanske.

Kommentarer
Postat av: Johannisen

Plugga plugga plugga!! Johanna sitter hos sin underbara pojkvän med laptopen i knät och skriver ihop lite samhäll. Lilla jag har ju inget skola den imorn, så hon skyndade visst till Skogabyn, jaja. Jättekul att jag typ ska utföra självdisciplin och plugga även imorgon ändå. Men du ska vara duktig flicka den och plugga som en skottspole!! :D

2012-03-08 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0