We are here, we’re all alone in our own Universe



Tjena! Kom hem från plönninge för en stund sen, har suttit i domartornet där ida. Mysigt. Blev dock grymt sugen på att hoppa min lilla sötnos. Longerade honom igår, och skrittade ut barbacka en runda. Blev så jäkla sugen på det eftersom det va så fint väder. De va roligt att longera också. Jag ser ju liksom aldrig när han "tränar". Det är roligt att från marken se hur han rör sig osv.

Riktigt trött blev jag ida också, men snart kommer Matilda och hennes familj. Vi passar katten hos min pappas bror och hans fru (som bor några hus längre ner på gatan..) som är bortresta så M, F och jag sticker antagligen dit å kollar lite film och så där också. Trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0