Forever 'till the end of time


Japp Loreen vann. Heeelt rätt om ni frågar mig. Kan inte hjälpa det men jag ryser varenda gång jag hör låten. Så sjukt bra! Framträdandet är helt amazing! Och vackrare tjej får man leta efter! Hon är såå söt!

Jag skickade in samhällen innan. Såå skönt! Men jag va inte helt nöjd.. blir aldrig helt nöjd när det gäller sånna saker.. man kan ju skriva hur mkt som helst (eller inte jag med min tröga fantasi.. den är verkligen noll).

Imon har jag fodring och utsläpp i stallet. Då fixar jag Blitz på morgonen så har jag hela dan på mig att göra massa annat sen. Tänkte hoppa lite i padocken. Ida blev det några varv på slingan. Mysigt. Nu är det cykling som gäller säger mina föräldrar = jag får inte skjuts till stallet. ... Inte kul!! Jag orkar inte cykla. Speciellt inte eftersom jag inte kan cykla i normal takt. Jag cyklar alltid jättefort.. inte så konstigt det blir jobbigt då. Men mitt tålamod är obefintligt, därför vill jag komma fram på direkten och då cyklar jag snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0