True story

 



Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha fatta schokad (Stavning :S) jag blev när jag började läsa denna OH SHIT!!!! det var kul XP

2012-03-04 @ 17:34:48
Postat av: Johannisen

Jag älskar dig ^^ visst är den feen den???

Vet ni vad alla mina gullisar, Johanna har dragit på sig en vidrig febersjukdom och kommer inte till skolan imorgon. But so if I walk in the valley of death, I will fear no evil. Jag skall stå där, med biljetter i hand och ett leende på läpparna på tisdag, så hjälpe mig Gud! (åh herregud, nu talar hon om sig själv i tredje person, hallucinationerna har tydligen börjat...)

2012-03-04 @ 17:45:03
Postat av: Johannisen

http://www.damnlol.com/when-a-girl-11035.html

Omg xD true story bro...

2012-03-04 @ 18:32:02
Postat av: sara

SV; Oh noo. De e rätt inställning Johanna! Vi får ha sjukstuga i Stockholm! ;) Jag kommer inte heller till skolan imon... Matilda.. du får stå på egna ben.



Älskar dig också Johanna!



Denna är riktigt epic! Man bara mååste älska den! ;) haha

2012-03-04 @ 20:01:05
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johannisen

Lilla Matilda, jag tycker synd om dig :o tur att det bara är en dag o

2012-03-04 @ 21:07:35
Postat av: Johannisen

Lilla Matilda, jag tycker synd om dig :o tur att det bara är en dag i alla fall ^^

2012-03-04 @ 21:07:54
Postat av: Matilda

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dont leve me okey it official I`m going to die!!!!!!!!!!!!!!

PS Ni är ansvariga för min död och står däeför i evig skuld till Moi ( som det så fint heter på franska XP)DS

PS2 tänkte först säga livstids skuld men det hade blivit lite fel varför? jo för att kommer att nja.... DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ (sad face)

2012-03-04 @ 23:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0