Fuck the world..


Jag är inte någon som talar för att sitta och rå plugga i sista sekunden, men ida har jag verkligen fått göra det (eller jag har läst igenom alla sidorna en gång.. vet inte riktigt o man kan kalla det att råplugga.. men det har iaf tagit mig hela eftermiddagen att läsa igenom allt...). Har geografiprov imon och öppnade boken för första gången innan ida.. toppen. Vi som har snabbmatte ville egentligen flytta provet till typ hålan på måndag eftersom vi som har har haft så jäkla mkt att göra och det gick läraren först med på med sen ändrade han sig.... Han sa att han förstod att vi skulle få dåligt på provet och att det va helt okej, han skulle tänka på att vi inte kunde ngt när han rättade (och hur normalt lät det på en skala???) han sa att betygen inte sattes nu så det gjorde inget... Wtf. Jag vill väll kanske sätta MVG på detta provet ändå, och det är klart det spelar roll! Aja, jag orkar inte bry mig. Får se hur det går och ta tag i det sen om det behövs ist. Jag vill bara få det gjort.

Btw. Bad pappa springa in på mitt rum och hämta min mobil imorse för jag hade redan tagit på mig skorna och allt.. Tror ni inte han ger mig Felicias mobil... och jag upptäcker inte det förrän jag står vid bussen. Hon är vääldigt överbeskyddande när det gäller hennes mobil, man får liksom inte ens peta på den.. Så det kändes lite roligt att stå där med hennes mobil i handen. Trodde hon skulle få ryck när jag smsade (till min mobil) att jag hade råkat få hennes. Men ne..hon va lugn.. blev positivt överraskad måste jag säga ;) Men man känner sig ganska handikappad utan sin egna mobil. Tänk om någon smsar/försöker nå mig (min mobil).. eller om jag behöver smsa ngn (har ju inte alla nr i hennes mobil)... Ja ni fattar grejen. Och det är ju alltid så att just när man inte har sin egna mobil så är det ju alltid någon som måste nå en precis då... Jag fick tbx min egna sen iaf.

Nu tänkte jag läsa igenom mina anteckningar lite snabbt och sen ska jag sova.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0