Forget all that you know


Fodring och utsläpp i stallet imorse. Men jag hade lite flyt, för det va några som skulle iväg och tävla så jag slapp gå upp och ge hästarna morgon hö. Det är liksom det värsta eftersom det är så himla tidigt. Att åka ner vid 9 halv 10 och släppa ut mm känns ändå helt okej. Hoppade med Blitzen i padocken när jag hade släppt ut alla de andra hästarna. Han va superfin. Började med studs och en räcke och sedan byggde jag om det till en bana som i slutet låg på 1m. Gött! Sen kändes det helt okej att komma hem till hemlagad mat och hallonpaj som efterrätt.. heeelt okej! ;)

Just nu städar jag mitt rum.. det behövdes. Ska bädda rent osv och sen kolla på äkta människor tänkte jag. Känner mig åtminstone lite duktig eftersom jag har skrivit en engelska analys (som blev skit.. men det är ju en annan femma...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0