When someone tries to wake me up on a Monday

 
haha
Helt underbar katt!
 

Kommentarer
Postat av: Johannisen

Mycket tötig måste jag säga ^^
Nåja, min sockergris (sjhupp, that's a compliment), är det inte dags att du får tåtarna tillsammans o ser till att träffa mig någon gång?? (Ja, lilla tuldisen, förhoppningsvis kommer du att se detta o du ska veta att det är riktat till dig med ^^)

Svar: Ahahaha ^^Johanna du anar inte hur länge vi har väntat på att du ska säga det... ;)
Sara

2012-06-25 @ 23:37:25
Postat av: Matilda

Yeyy!!!!! Finally vi har väntat läääänge XD

2012-06-26 @ 15:45:22
Postat av: Johannisen

ni vet väl, mina kära vänner, att ni får ta kontakt med mig också?? Johanna bor inte på månen xD

Svar: Men det är lilla johanna som har fyllt år.. ;)
Sara

2012-06-26 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0