Hello

Träningen gick fin fint idag med världens bästa häst!! Han är verkligen världens finaste! Har blivit så otroligt duktig och ställer verkligen upp. Älskar honom så obeskrivligt mycket! Efter träningen fick han en massage. Han stod och gäspade konstant. Sen när jag tillslut kom hem så va de direkt in i duschen och sen käka och kolla fotboll. Jag är inte precis en fotbollstjej. Inte ens i närheten om jag ska vara ärlig, men tycker Spanien är så grymma! Vilken bollkontroll! Torres, Casillas, Iniesta, och såklart charmtrollet Bosque är favoriterna ;). Riktigt spännande match ida.. lite för spännande. Hade blivit grymt sur om Portugal vann. Visserligen är dom duktiga men jag har ngt emot Ronaldo... typ ganska jättemycket. Och typ alla andra portugisiska spelare med för den delen. Men som sagt, har inte så bra koll på fotboll.
 
Nog om det. Imon hade jag tänkt åka ner tidigt (eller nja.. tidigt och tidigt ;) ) till stallet eftersom jag tänkte måla Blitz box och även byta strö från torv till halmpellets. Blitzen ska få skritta ut en runda barbacka.
Jao.. otroligt intressant dag... eller ngt.
Baiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0