WTF

Hoppträningen blev flyttad till torsdag ist. Helt okej! Istället fick Bliz vila och vi åkte och hyrde film. 
 
Jag älskar djur! Och jag är inte allergisk mot något djur... Utom min ENA katt... Hur är detta möjligt? Känner inget av något annat djur än min ENA katt... Inte den andra. Och självklart så är det den absolut gosigaste och keligaste katten som alltid vill sova i mitt ansikte, som jag är överkänslig mot. Det funkar bra så länge han inte är i mitt ansikte, men idag när vi kollade på film så hoppade han ju naturligtvis upp och jag kunde inte med att putta ner honom. 10 min senare är mina ögon sprängande röda och kliar så jag håller på att bli galen! Efter att jag och pappa hällt massa koksaltlösning i ögonen så slutade det så småningom klia och vi kunde se klart filmen, men ögonen är fortfarande helt röda. Lite lagom jättejobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0