Tylösand

 
Är i stugan i Tylösand och väntar på att Louise ska komma och hålla mig sällskap. Vi kommer tillbringa natten här. Vi är ganska galna när vi är tsm så nu vet man aldrig vad som händer. Vi kanske går loss på en lekplats (gjorde det med frida och fy fan vad jag skrattade. Det va såå kul! Kände oss som två 5:åringar igen. Skrattade så jag inte kunde andas och tills jag hade en sån sjuk kramp i magen. Det slutade med att vi ramlade av den där "saken" som vi försökte åka på och ramlade ihop på varandra i en hög i sanden), vandrar runt på stranden, försöker följa ljuset av en strålkastare, går vilse, får för oss att bada lite halvt mitt i natten, osv. Med det blir säkert awesome. Riktigt härligt väder nu ju. Sitter här i bara linne och shorts. Äntligen lite sommar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Joo du mitt underaber, jag skulle kunna leka med dig på onsdag, för på dagen ska jag tydligen till mina kusiner. (jag visste inte det förrän idag, halshugg mig inte!) Sååå, om det går elr inte så säger jag fb ;)

2012-07-23 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0