Trött

Tjena! Är så otroligt trött. Har verkligen haft fullt upp senaste tiden. Men på ett positivt sätt. Det blev 3 sena nätter i rad i Tylösand med underbart folk. Sen tog vi tåget ner till Helsingborg för att träffa en kompis och spendera dagen/natten på helsingborgsfestivalen. Riktigt mysigt. Såg bl.a. Loreen och Broken Door. Sov över där och tog sedan tåget hem nästa dag. Sen när jag kom hem så va det bara direkt på med stallkläderna och dra ner till stallet snabbt för på kvällen va det nämligen lite trevligt umgänge med en del av släkten. Hade sjukt kul. Kom inte hem förrän runt 4 tiden. Nästa dag tänkte jag att jag skulle få sova ut men icke. Då bar det av till Vallås och träffade ännu mer trevligt folk. Mycket trevligt även där. Efter det stack jag hem till Matilda i stan. Hade nämligen ingen lust att ta bussen hem helt själv klockan två halv tre. Sen åkte vi och handlade skor till Kiruna-resan. Sen ner och rida ett dressyrpass på Blitz, + lite massage. Och nu äntligen har jag krupit ner i sängen och ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0