Motala

Jahopp, imon bär det av till Motala tidigt på morgonen för att kolla folkrace. Kusinen ska köra, + lite annat trevligt folk. Tävlingen är till och med Söndag så vi stannar på hotel fram tills dess. Mys. Tar Blitz tiiidigt på morgonen imon, sent på kvällen/natten på söndag och Gisela (pappas brors fru) tar honom på lördag. Hon ville ha en lapp med exakt allt som hon ska göra så jag ska göra så som jag brukar... alltså skriva en hel novell. Det brukar nämligen bli så när jag ska skriva till någon som ska hjälpa till med Blitz. Man kan aldrig vara nog tydlig ;). Planerade att skriva den nu.. kommer nog gå sådär eftersom jag är ganska jättetrött... men men.
 
Natti!

Kommentarer
Postat av: Matilda

http://lesbianlove07.tumblr.com/post/27677075153

OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH MMMMMMMMMMMMYYYYYYYYYYYYY GGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: SÅÅÅÅÅÅ SJUUUUUK JÄÄÄKLA SÖÖÖÖT!!!!!!!!!!!!!!
Sara

2012-07-22 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0