Helt galet roligt!

Hade såå jäkla roligt igår!! Cyklade ner för gatan för att träffa kusinerna, pappas bror och hans fru + flickvännen till min ena kusin. Lite trevligt snack där med dricka och lite annat smått och gott. Sedan bar det av på cykel ner till fotbollsgolfen. Såå jäkla kul vi hade!! Längesen jag skrattade så obeskrivligt mycket!! Vi låg ner och skrattade, blandannat när pappas bror sköt skon åt ena hållet och bollen åt andra. Alla va ganska jättedåliga så det va riktigt roligt. Spelade i lag och mitt lag vann. Tjoho. Han tyvärt inte spel klart eftersom det började spöregna. Istället cyklade vi bort och käkade pizza och satt där och snackade lite. Sen hem till pappas bror igen och drack lite kaffe och te lite sådär mitt i natten. Riktigt mysigt.  
 
Idag blev det gymnastikhoppning med blitzen. En serie. Superkul. Gick riktigt bra! 
 
Nu är lite av mammas sida här, lite spontant sådär. Har fikat och ätit lite. Mysigt.
 
Imon blir det upp tidigt för mig. Ska vara i stallet halv 9, och jag hade tänkt komma ännu lite tidigare. Aja, får väll offra mig lite på mitt sommarlov ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannisen

http://iwastesomuchtime.com/on/?i=6175
äntligen har vi ett namn för det!! :D

Svar: Ahahahaha äntligen!! ;D
Sara

2012-07-18 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0