Bättre!

Min polle va såå fin idag!!! Jag är så glad! Han lyssnade direkt och skötte sig strålande! Efter stallet bar det av till kristine för att måla. Hade verkligen jättemysigt där, ska antagligen tbx imon och fortsätta måla. Sen hem och duscha mm och sen till Varberg. Svängde inom stallet igen också eftersom jag skulle se till att Blitz fick sin mat. Fick himla många kommentarer (positiva!!) om mina lita spike som jag hade på mig, samma sak i Varberg. Kul! Nu ska jag äntligen få sova lite, kanske lite YT först ;). Imon blir det ungefär lika stressigt. Stallet, måla, Johanna. Men jag gillar när det händer lite. Håller på att avlida av uttråkning dagar man inte har ngt att hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0