We slammed the brakes, but the wheels went on

Hoppas att min katt väljer att sova jämte mig i natt ist för mig. T.ex. Igår natt (natten till ida..) så tyckte hon nämligen att min rygg passade perfekt. De e jättemysigt att ha en katt sovandes på ryggen.. ända tills man får för sig att vända på sig. Hon är ju inte den som snällt glider ner och lägger sig jämte heller.. ne hon piper till och går bestämt upp och ska lägga sig där igen. Och jag tycker så synd om henne när hon typ har somnat och så välter jag plötsligt ner henne. Men bara jag hinner somna så är e dock ingen fara. Då vänder jag mig helt obehindrat och hon hoppar ner.. närmare bestämt så ramlar hon nog ner. Ska man få av henne från en stol så måste man typ vända den upp och ner innan hon hoppar av. En envis liten sötnos. Hon är så gullig för hon är så sjukt sällskapssjuk. Kommer springandes när man kommer med bilen och hoppar upp på huven (i farten!). Och hon ska alltid sova hos mig. Supermysigt. Hon kommer springandes och skriker. Om jag stänger dörren så står hon utanför och skriker och river på dörren och då är de helt omöjligt att somna.  Jag älskar henne.. även fast hon är elak och river mina kompisar i ansiktet ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0