We ran like vampires from a thousand burning suns

Grym låt!

Jahapp. Ida kmr lite gäster. En kompis till mamma och pappa har fyllt år så hon och hennes man kommer och ett "par" till. Dom skulle typ laga mat och äta och lite sånnt tsm. Det är "Thailändskt tema". Har ingen aning varför men men. God mat iaf ;). Jag och Felicia har bara tänkt sno lite av maten och sen hittar vi på ngt annat, typ se en film. För övrigt har jag inte pluggat ida heller.. men ska kolla lite nu hade jag tänkt. Har städat, skottat uppfarten och annat ist. Nu kom gästerna, for your information typ. Ne nu ska jag faktiskt ta tag i pluggningen. Och såklart kolla lite på när dom ska försöka slänga ihop lite mat.. det kan ju inte bli annat än kul ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0