Remember who you really are



Haii! Har varit på stranden ida med Blitz. Galopperade längs stranden bland alla människor. Hur mysigt som helst. Det blev lite längre än tänkt, tog en omväg både dit och hem, dessutom mötte jag en kompis på vägen hem så vi skrittade en extra runda och snackade lite. Mycket trevligt.
Imon flyr jag hem till Matilda. Vi ska ha gäster.. tråkiga gäster enligt mig. Så jag ger mig av hem till Matilda och våldgästar dom lite ist fram till söndag ;). Sen ska jag träffa min älskade lilla Johanna (som har varit ifrån mig allderles för länge!) på söndag ända fram till måndag. Ut med språket Johanna, antar att du har mkt som du gärna vill dela av dig av ;) Mihihi...

Kommentarer
Postat av: Johannisen

hahahahahahahahahahahahahhahaha du är underbar sötnos, men jag är rädd att det blir många långa terapitimmar för dig om jag skulle klämma ur mig allt ;)

2012-01-06 @ 23:47:18
Postat av: Matilda

Ohh Johanna du göra mig mycket nyfiken den mmh Sara vänta du bara jag ska nog försöka grilla dig för om du bara frågar mig kommer det bli en mkt händelselös kväll ( motsatsen till händelserik? ) aja du fattar vad jag menar CX

2012-01-07 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0