This life choose me, i'm not lost in sin, But proud i stand of who i am, I plan to go on living




Hejsan!! Lyckades glömma mina nyklar ute på ett bord i korridoren i skolan igår.. som tur va så va de ngn vänlig själ som hade lämnat in dom till receptionen, så de va bara att hämta ut dom. Men tror ni inte att dom va "borta" imorse igen... Shiit. Hur lyckas jag lägga bort dom under en kväll?? Letade överallt, letade på morgonen... inga nycklar. Hepp. Som tur är så har jag ju Matilda. Hon har fått en nyckel till mitt skåp.. om jag skulle glömma min. Hela dan gick jag runt i tron om att mina nycklar va borta men... när jag skulle till min sista lektion så hör jag ngt som skramlar ur jackan... Bam, nycklarna har legat i innerfickan hela dan... Ibland blir man så trött på sig själv så man bara vill sjuka ihop till en liten pöl på golvet. Hur lyckas jag?! Funderar starkt på att det snart är dags att binda fast allt i ett skärp runt midjan ;). De roliga är att jag aldrig har tappat bort ngt en längre tid. Hittar alltid allt igen.

Från en sak till en annan.
Älskar verkligen exotiska frukter!! Helt galet. Dom är såå mkt godare än "vanliga". Just nu sitter jag och knaprar på lite färsk mango. Hur gott som helst! Älskar alla möjliga exotiska frukter, Mango, Melon, Kokosnöt, Sharonfrukt, Pasionsfrukt, Annanas, Drakfrukt (även fast den typ inte smakar ngt alls :P. Men det är lätt den absolut snyggaste frukten jag någonsin har sett!) osv, osv. Listan kan göras låång.

Aja, nu ska jag plugga lite Geografi (har muntligt prov imon). Sista minuten.. jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0