Give it all

Herre... Johanna (internt skämt ;))..  Jag är nog världens sämsta på att planera.. Fysikprovet gick... som de gick. Skrev på allt men man kan ju lugnt säga att de va lite hejsan hoppsan uträkningar över de hela. Sjukt skönt att ha de gjort iaf. Men nu måste jag hinna göra en tyskaredovisning + powerpoint som ska redovisas imon (bör kanske lägga till att jag knappt har börjat ännu) ... Och jag måste ner till stallet... Great. Härlig planering va?! ;). Anyway.

Nu är de helt bestämt att jag och mina små underbara små knäppgökar ska åka tåg till Stockholm i mars och gå på Rise Against konsert. AWESOMENESS!! Kmr bli bäst! Sover över och åker hem dagen efter. Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det gick säkert bra på provet ska du se :) JIHOO STOCKHOLM HERE WE GO!!!!!

2012-01-17 @ 20:11:43
Postat av: Johannisen

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag tycker om att du äntligen har lärt dig hur det ska vara! Micket duktig flecka den...

Visste väl att det var nåt jag glömt.... får beställa biljetterna imorn >.<

2012-01-17 @ 22:05:10
Postat av: sara

SV; M; naaaj :P. YEEEEYYYY!! HERE WE COME!!!!! Vi hade ju de epic förra gången så denna kommer ju iaf bli miiiinnnssst lika bra ;D



J; Hahahahahahahah ellerhur!! Mihihihihi jag lär mig ;D Knäppis!

2012-01-17 @ 23:32:10
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johannisen

Sv S: nu blir det alldeles säkerligen bättre, lilla jag är ju med!!!

2012-01-18 @ 10:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0