It reminds me, that it's not so bad, It's not so bad

Haha okej Johanna.. jag ska rätta till mitt misstag. Jag har haft 5 olika låtar i huvudet idag, samtidigt. Gaah va snurrigt allt blev till sist cX.
Kom precis hem från hoppträningen. Shit va kul de va!!! Bltzen va jätteduktig!! Studsade över 115 cm lätt som en plättis. Taggad som tusan va han också, så fort jag kortade tyglarna så hoppade han iväg i full fart och studsade runt. Hur kul som helst! En sak som va lite mindre rolig va att jag bröt av min tumnagel när jag skulle hänga upp höpåsarna. Kan ju inte precis säga att att bryta en nagel är något alldeles fruktansvärt, haha, den växer ju liksom ut förr eller senare, men grejen va att den bröts alldeles för långt in fy faaaan  va ont de gjorde. Löste problemet med... lim. Sånt lim som man använder när man limmar fast stenar och lösnaglar osv på naglarna. Problemet är liksom att jag kan inte klippa av den eftersom den är av för långt in. Känner på mig att den kommer vara av imon när jag vaknar ändå... aj..

Imon har jag liiite beslutsångest. Vi ska på en sån där körkortsakimojs, men den börjar 16.45, och jag har ingen tyska så jag slutar 15.20. Antingen åker jag in till Farmor en stund.. eller så stannar jag i skolan och försöker få ngt gjort... Lutar nog mest åt att stanna i skolan...

Aja nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0