10 Januari 2012


Tjo! Jättemysigt med Johanna sön-mån. Lyckades se 4 filmer. The crazies, the silence of the lambs, hide and seek och fynny games. Den sista va bara störd. Fattade noll. Älskar psykiska filmer med det tyckte jag inte denna va. Den va bara sjukt konstig. Hängde liksom inte ihop alls.
Hela poängen med The Crazies va liksom typ bara att man skulle tycka att den va äcklig, blod överallt, störda människor, smitta osv. Typ som "28 days later". Jag gillar "katastroffilmer" så den va bra, med den hade några små missar i handlingen. Tycker att de va lite tråkigt att den inte va djupare, smartare liksom. Gillar när man får tänka lite själv, inte bara blod som sprutar precis hela tiden. Gillar när man får lite smarta ledtrådar.
Hide and seek va jättebra. Smart film, man fick tänka ordentligt. Bra handling och upplösningen va riktig smart.
The silence of the lambs va också riktigt bra. Den va också smart och man fick tänka ordentligt. Man fick små ledtrådar hela tiden vilket va jättekul.

Första dan i skolan efter lovet ida. Sjuukt jobbigt. Trodde jag skulle avlida ett tag. Mitt schema suger, precis som förra terminen. Tur att jag har riktigt sköna fredagar iaf.

Ska spela bilspel med pappsen nu. Underhållning på hög nivå ;).

Kommentarer
Postat av: Johannisen

Är upplösningen smart?? Coooooooolt ;)

mähähähähähähähähä förlåt jag var återigen tvungen. Börjar tro att det är någon slags sjukdom. ACE: Annoying Commenting on Everything kanske den heter xDD

2012-01-10 @ 19:40:09
Postat av: sara

SV; sluta dampa lilla galenpanna <3 ;)

2012-01-10 @ 20:18:52
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johannisen

kan inte, jag lider av ACE xD

2012-01-11 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0