Step by step, heart to heart...


Heeej! Happy New Year!! Vi lyckades gå vilse i Snöstorp när vi skulle till bussen... lokalsinne here we go. Missade typ bussen, men vi lyckades komma hem innan 12 iaf. De va jättekul att träffa Louise igen, ville inte hem så tidigt egentligen och de kändes så jäkla sjukt att gå, vi hade ju liksom typ precis kommit, kändes liksom oartigt, precis som om vi tyckte att de va tråkigt men så va inte fallet. De va jättetrevligt och jag hade som sagt jättegärna stannat längre, men vi va ju tyvärr tvungna att åka hem till lilla Felicia ;). Väl hemma så ramlade jag och Matildisen som vanligt ner på vårat köksgolv och låg i en liten klump och skrattade. Haha, alltid lika kul. Jag kom även med världens mest korkade kommentar 8 min in på de nya året (och fråga mig inte ur vi kom in på de). "Lärare gillar när man kommer i tid och....... är duktig..." Men grattis Sara.. hur tänkte du nu egentligen?! De där kunde man ju typ räkna ut med lilltån. Matilda va även helt lyrisk över att hon hade med sig skumtomtar som va helfärgade, alltså antingen rosa eller vita.. haha hon va till och med tvungen att fota med sin mobil och föreviga detta mirakel.. haha.

Jao, nu ska vi kolla på film (ojoj vilken nyhet ;)) och snacka och ha de sådär allmänt roligt som vi alltid har.
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du minna skumtomtar var faktiskt helt AWESOME jag har aldrig sett dom enfärgade förut och jag brukar faktiskt bli lite glad över nya saker och kanske en liten gnutta för mycket men ja ja det är väll härligt att man kan glädjas åt de små sakerna i livet eller????

2012-01-02 @ 00:05:46
Postat av: sara

SV; haha jaa de e de. Helt underbart matilda, helt underbart

2012-01-02 @ 00:31:05
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0