Sleepy

Awesomeness med Matilda! Hon har fått vara min "dra.fingrarna.i.mitt.huvud.människa." Okej.. i huvudet lät kanske fel.. men i håret och i hårbotten liksom. Såååååå mysigt!!!!!!!!! Matilda, jag skojar inte.. jag har aldrig sovit så jäkla skönt som jag gjorde igår natt. Somnade nämligen medan hon pillade i mitt huvud. Underbart! Det bästa är att hon älskar att göra det och jag älskar när hon gör de. Win-Win situation!!

Nu tänkte jag få mig lite mera sömn. Imon är de skola.. igen. Vaf går helgen så himla fort!?
Puss på er och Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Japp Win-Wim situation I love it så jäkla mysigt att peta i håret på det människor som har långt hår har folk kort hår så är det inget mysigt XP

2012-01-30 @ 12:05:51
Postat av: Johannisen

Jag är fortfarande på så psykat bra humör, jag börjar nästan bli orolig när jag sitter med biologin och nynnar en glad liten truddelutt för mig själv xD

2012-01-30 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0