Like I'm indestructible

& gt;

Tjoho! Kände mig nästan lite duktig igår. Hann både åka till stallet, rida, fixa allt där och sen hem och plugga Kemi. Shit va de gick undan. Blev en jättemysig ridtur på åkern men den lilla guldklimpen. Duktig med sjukt stark va han. Fick kramp i vänsterarmen då han tog bettet och tyckte att han skulle dra iväg i 190 hela tiden. Men när han väl släppt så blev han jättefin.

 

Imon har jag massor av inställda lektioner. Har första och sista lektionen.. nödvändigt.  Samma ida. Hade kemiprov, sen håla i 5 h och sen 2 lektioner till... De två sista lektionerna va en plåga. Då va jag trött och hungrig = absolut ingen bra kombination. Mitt tålamod försvinner helt då. Imon har jag dock lyckats få "slippa" lektionerna.. = jag är LEDIG! Såå jäkla skönt! Dock hade jag faktiskt gärna velat vara med på tyskan eftersom det skulle komma några tyskar och hålla en redovisning typ. Men ne. Alla i hela klassen är lediga.. å då tänker jag verkligen inte komma och sitta i skolan helt själv. Och för en gångs skull kan jag ju ta det lugnt och ha gott om tid innan hoppträningen börjar. Så jag stannar hemma.

 

Snodde Johannas tröja ida. Min va för "kall". Såå gosigt. Den luktar Johanna. De e jättehäftigt att alla luktar olika. Matildas kudde kom jag fram till luktade läppstift, pez (godisarna), dockkläder (å fråga mig inte hur dockkläder luktar.. :P)och på andra sidan luktade den Matilda. Maffigt ;). Btw. shit vad jag längtar till mars nu! Stockholm och Rise Against konsert med de bästa! Gotta love it!


Kommentarer
Postat av: Johannisen

Haha, mysigt att du gillar den vännen ^^ visst känns det som om det är jäääättelångt kvar? Vill åka nu :(

Duktiga människor som gör min mor "rik" igen ;)

2012-01-24 @ 21:42:31
Postat av: Sara

SV; Jaa den luktar ju du ju ^^. Ja men jag vill att de ska bli Mars nuu!! Haha danke, men våra päron betalade minsann inte ett skvatt... angryface

2012-01-24 @ 22:29:12
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0