It Is Better To Fail In Originality, Than To Succeed In Imitation.


Jaaa jag fick ett väldigt fint sms från Johanna som tydligt visade att hon ville påminna min lilla hjärna att den hade lovat att lägga ut 3 speciella "bilder/texter" som jag och Johanna så fint hittade. So here we go ;)


Denna är väldigt du Johanna! Hahaha.


Denna är nog den som är mest jag av dessa tre. Haha, hade aldrig gjort de!, men de skulle ju vara sjukt kul ;)


 


Och sist men absolut inte minst.. den som är viktigast. Det va denna jag skulle lägga upp till dig M. Mihihi helt klockren!!! Denna kan du kontra med! Heeelt epic och så jäkla rätt!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha the guy behinde me can`t see

2012-01-18 @ 10:05:12
Postat av: Johannisen

Du är så duktig :D ja jisses, tänk vad mycket tid jag skulle spara om alla fattade när jag var sarkastisk över sms x)

2012-01-18 @ 10:18:36
Postat av: Matilda

hahahah silken tid det skulle spara men vet du vad johanna du behöver ingen knapp på mobilen för att visa att du är sarkastisk eftersom du alltid är det XP XP

2012-01-18 @ 18:20:45
Postat av: Johannisen

men matilda, vad menar du med detta? jag är väl ändå bara sarkastisk då och då... ;)

2012-01-18 @ 18:37:12
Postat av: Matilda

Naaa.... då och då skulle jag väl inte säga men nästan alltid kan jag sträcka mig till men det är mitt sista bud :P

2012-01-18 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0