Is it so hard for you? Cause it's so hard for me

Jag å Sally för ngn dag sen. Lilla fluffbollen. Hon va så söt, när jag satt i vardagsrummet med datorn så kom hon och helt random hoppade upp i mitt knä och skulle sätta sig på datorn å allt. Datorn tog ju upp typ hela knät så jag fattar inte riktigt hur hon tänkte :P.
Har rensat bort 10 000 bilder nu men det finns minst lika många kvar.. om inte dubbelt. Helt galet. Men jag tänkte fortsätta lite, å sen gå och lägga mig. Måste ju vända tbx dygnet nu känner jag. Btw, matilda, den där filmen du såg som jag också började kolla på.. 30 min in i filmen kom jag på att jag redan har sett den... 2 ggr. Men jag kommer aldrig ihåg va filmer heter så.. ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHA jag hade också redan sett den några gånger men såg den ändå. Jag har heller aldrigt kommit ihåg vad den heter XP

2012-01-02 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0