I will wander 'til the end of time



Hejsan! Hade sjukt svårt att sova inatt också.. klockan 2 gick jag upp och åt. Hittade en kaka, lite minitomater, ost och lite sånt som såg gott ut. Sen tog jag med mig katten (som hade fått vara inne eftersom de blåste så mkt ute) och gick och la mig igen. Älskar när det blåser, tycker det är jättemysigt att ligga och lyssna på.

Red ut en mysig runda i skogen på Blitzen med Elin ida. Vi struntade i att det blåste och att lilltårna hade frusit till is och va helt omöjliga att röra på och gav oss ut i skogen, även fast det knakade i träden... kanske inte det absolut klyftigaste vi har gjort i hela våra liv, men de va lätt värt det. Det finns inprincip inget som slår att galoppera i full fart på Blitzen, de e en sån otrolig frihetskänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0