Be happy. Smile more! Nothing is more beautiful than a happy person!

Denna bilden är såå jag. Känner mig nästan läskigt mkt träffad!! Allt stämmer!

Matilda kallar mig "En stängd bok"
och
Johanna frågar sig "Jag förstår inte hur en människa kan prata så mkt men ändå inte berätta någonting.."

Ska jag tolka detta som att mina kära vänner tycker att jag är dålig på att dela av mig av mina riktigt privata sidor tro? ;) Jag är väldigt bra på att prata. När jag känner mig bekväm så kan jag snacka typ hela tiden. Men jag säger aldrig ngt riktigt personligt. Jag är minst sagt lite små stängd. Problemet är nog att jag blir så himla blyg och osäker. Vill känna mig helt trygg med människorna allra närmast mig. Som sagt, bilden är så jag. Sjukt blyg när jag inte känner personen, pratglad och social när man lär känna mig och om man lär känna mig ordentligt så kan man nog säga är jag är ganska.. "galen"! ;). Överskriften är också väldigt mycket jag!
"Be happy. Smile more! Nothing is more beautiful than a happy person!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0