Go on living!

 

Tjo! Lyssnar fortfarande på Rise Against med Make it stop. Såå mysig!! Har en tendens att spela samma låt ganska (.. jätte..) många gånger i rad tills jag tröttnar :P, hehe. För övrigt har jag inte gjort så mkt ida. Hade tänkt plugga... men.. ne. Får plugga mycket i helgen ist. Tänker inte sitta i sista sekunden denna gången. Men jag vill inte plugga.. Jag vill åka ner till min lilla häst och rida. Ska inte ner till stallet på hela helgen. Kommer ju få abstinensbesvär och avlida. Kanske smyger mig ner med Felicia någon dag iaf ;).


Träffade våran nya samhällslärare igen ida. Riktigt skönt att byta! Det kan liksom bara inte bli värre än den förra! Han va helt knäpp. Jag fattade verkligen ingenting! Han bara snackade men inget hängde liksom ihop. Skit kul när vi skulle berätta för den nya läraren vad vi hade gjort med Hans (den gamla). Alla svarade att vi inte hade fattat ngt alls och när hon frågade lite frågor om de områdena som vi hade jobbat med kunde vi inte svara på en enda fråga. Snacka om att hon blev chockad haha. Men de blir säkert jättebra. Hon pratar superroligt (dialekten)! De e positivt. Då lyssnar man liksom mer cX.


Aja, ska kolla en film med familjen nu och äta lite gnottis (..godis), mums!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0