Every single word and every note


Hai! Klockan 2 inatt va jag lika pigg som man brukar vara 2 på dagen... = helt omöjligt att sova. Å 11 i morse va jag helt död.. Suck, hur ska jag lyckas ställa tbx dygnet nu? Aja, ska sticka ner till Blitz nu och rida ut med Amie. Har precis städat.. massor. Helt okej när man kan lyssna på musik samtidigt!

Btw.. varför lär jag mig aldrig att läsa igenom mina inlägg innan jag publicerar dom... hittar ju fel överallt.. t.ex. "Min försöker få min lilla vän...".. Hur fick jag in Min där?! De ska givetvis vara "Jag försöker få min lilla vän.." Dessutom hittar man stavfel lite överallt, som busar ist för bussar (hej jag missade ett s...). Man får helt enkelt tänka lite själv när man läser ;)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0