Can nobody save us? Will anyone try?

 


 


 

Tjo! Fy va hemskt det är med de som hände Nemo!!! En kompis häst. Han fick tarmved över en natt, skickades direkt in på operation (igår) men klarade inte sig. Och tjejen är magsjuk. Det är hennes andra häst som går bort. Fy fan va hemskt!! Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra om ngt hände Blitz. Jag skulle bryta ihop totallt och bli helt deprimerad.... på livstid! De e helt sjukt va dom betyder mycket för en! Va nere hos min lilla ängel innan. Så himla söt där han står i boxen å bara väntar på att jag ska komma. Helt underbart när de bara är jag i stallet och man står ute i stallgången och bara gosar. De märks verkligen att han gillar att bli ompysslad, och jag älskar att pyssla om honom. Skulle göra allt för den hästen! Hann tyvärr inte rida honom ida (+ att de va skitväder). Måste sätta mig och fixa med min redovisning. Hatar att redovisa!! De e bland de värsta jag vet. Tycker liksom i allmänhet inte alls om att prata högt inför människor.


Ville duscha på ovanvåningen innan men där envisades min lilla tvilling om att hon skulle vara.. Visst fine, jag duschar här nere, men jag tänkte att jag iaf kunde få schampot som jag ville ha (de finns typ 5 flaskor där uppe..). Haha tror ni inte jag får en klump i handen.. tack typ. Okej de va min ide... men whatever ;). Tro mig, det va en ny upplevelse att försöka ta av sig ridkläderna med schampo i handen som långsamt droppar ner på golvet...
Ne nu ska jag fixa powerpointen lite snabbt å sen gå och lägga mig.
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0