You'll have a place within my heart. A special place forever, no matter what happens




Hallu! Har varit nere en snabbis hos Blitzen. Han "slajmade" ner hela mina händer när han skulle äta ett äpple... skickligt. Jag älskar verkligen den lilla knasbollen!

Imon ska vi redovisa ngn dans-sakimojs på idrotten. Oh.. döda mig. Nr 1. Jag HATAR att redovisa saker. Nr 2. Fantasin när det gäller att skriva och dansa osv är helt obefintlig. Nr 3. Jag hatar att dansa såhär inför en grupp. Iaf, dansen sitter inte helt ännu.. en lektion att hitta på och öva in en dans på över 2 min är grymt snålt. Hade ju iaf minst behövt en lektion till.

Annyway, Biologiprovet gick nog helt ok ida. Innan proven håller jag på att bryta ihop totalt, efter provet skakar jag och är helt hyperaktiv... sen säger det BAM och all energi försvinner och jag blir så trött att jag knappt orkar röra mig. Problemet med såhär jättelätta prov är att jag är expert på att göra slarvfel. Tex. att man inte läser fråga ordentligt osv. Så jäkla onödigt. Men men, de blir säkert bra.

Nu tänkte jag sova lite så Godnatt♥ (jaa jag lovar, jag ska svara på alla fin fina kommentarer imon ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0