like a breath exhaled, Then gone forever. It seems just like yesterday, how did I miss the red flags raise?




Kort sammanfattning:
Mysigt med Felicia på stan och sen som vanligt trevligt hos Matilda.
Ida fick jag ta Blitzen även fast de inte va min dag, men lilla Felicia blev sjuk.. Fattar inte riktigt.. jag har umgåtts med 2 sjuklingar i ett flertal veckor men inte blivit sjuk, och sen kommer Felicia en natt och lyckas dra på sig en liten sjukdom.. lyckat. Anyway, jag är minst sagt lite svag för min lilla häst så de va bara att åka dit. Red ut en runda på den lilla piggelinen i de fina vädret.

Skola imon (=FL). Jag vill ha sommarlov!! Hatar att vakna till ljudet av mobilen.. har 7 alarm inställda eftersom jag är en jäkel på att lyckas stänga av dom ist för att snooza.. i sömnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0