You can take the bluest sky and turn it grey

 

Hejsan. Har varit så jäkla trött ida. Helt sjukt. Jag som brukar vara lite hyperaktiv.. men alla energin va verkligen borta. Låg och halvsov på Matildas axel de sista timmarna. Det va helt okej fram till lunchen. Men.. Ingen god mat = jättehungrig Sara = inget tålamod, trött och gnällig Sara. Jag blir inte sådär överdrivet jätterolig när jag är hungrig. Min mage har ngn konstig tendens att "äta" massa luft om den inte får mat. Vilket leder till att den gör ont och blir som en ballong typ. Kort sagt.. jag måste äta! Det hjälpte ju inte precis att de typ va minusgrader i skolan (enligt mig iaf) heller. Frös ngt enormt. Just nu sitter jag med en filt och fryser som ett litet aber ändå..

 

Ne nu ska jag sluta klaga. Typ en av världens roligaste video kmr snart så stanna kvar ;)


Kommentarer
Postat av: Johannisen

mina stackars små sötnosar som fått leva utan mig :(

2012-02-13 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0