Finaste


Världens finaste!♥

Varit på hoppträning. Fy faaan va kul de va!!! Gick super. Min älskling va toppen. Mjuk och fin och gick super i form, hoppade super och som vanligt pigg och glad. Kul! En kompis som tränar med mig kom och hämtade upp mig och Blitz med hennes släp så jag och Blitzen slapp rida i ösregn. Himla snällt! Är alltid lika negativ och omotiverad att ge mig iväg på träningar och dylikt men när man väl är där och när man väl har hoppat så är det få saker som slår det. Såå himla kul. Vill hoppa mer. Sadface att jag missar nästa träning dock. Då är jag ju med favoriterna i Stockholm. Men de ska bli riktigt awesome så de e helt ok ;)

UPPDATE: Kom på en sak som hände på träningen... aningens pinsamt. Micke sa ngt (efter träningen brukar vi alltid snacka om hur de gick, va vi kan förbättra osv. Och han säger ngt till mig men jag har inte en aning om vad han sa. Jag sa att ja fick ont i fingrarna eftersom han va så himla på, och då svarade han ngt med prinsessa... sen hörde jag inte mer. Pinsam tystnad... jag försöker rädda situationen och små fnissar lite typ å "eh.. a...o...mm...". Problemet är att de gick så lång tid att de kändes liksom helt fel att fråga va han sa... men jag fick blicken att jag svarade ganska fel på frågan.. ajaj, så kan de gå. Problemet är bara att ja e så himla nyfiken på va han sa. Hur fick han in prinsessa i meningen liksom o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0