..och jordens dragningskraft är klen

Hejsan! Fy faaasen va kallt det är ute nu!!! Satt seriöst och skakade i skolan ida. Sen när vi skulle hem så fick vi vänta i 45 min på den jäkla bussen som va grymt sen! Hade ingen känsel kvar i mina ben när vi väl kom in i bussen... Det blev ju inte precis bättre i stallet sen heller. Det ringde så jag va tvungen att svara och det innebar att jag va tvungen att ta ut handen ur vanten... herregud asså. Kunde inte röra varken handen eller fingrarna sen. Fryser inprincip hela tiden nu. Det värsta av allt är på morgonen. Omfg, sängen är ju sååå varm och skön på morgonen. Precis sådär helt perfekt temperatur! Och luften är ju iskall! Jag måste snurra in mig i mitt tjocka täcke och traska upp i det, annars fryser jag ihjäl. På kvällen däremot är sängen kall.. lite för kall. Mamma är likadan... eller nej hon är värre, myycket värre! Hon tar typ på sig termobyxor, dunjacka, mössa, halsduk och vantar för att hämta posten.. typ.

 

Imon har vi lyckats slita Johanna från Love. Hon får träffa sin lilla pojke en dag senare (jordens undergång..). Vi kidnappar henne fredag till lördag. Men hon sticker tidigt på lördag, ja menar, hon kan ju inte missa en endaste liten pytte sekund när det handlar om att vara med Love ;). Varje helg spenderar hon där.. och det är jag glad för. En gång skulle hon vara utan honom i typ 3 veckor... den sista veckan va en plåga!! ;) De är mycket roligare när hon precis har varit där.. gladare tjej får man leta efter. Mys. Detta innebär alltså att jag sticker hem till Matilda direkt efter skolan imon och kommer inte tbx förrän Lördag någon gång. Awesome.

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen.. eller jag ligger redan i sängen.. och katten ligger på min rygg. Kvävs snart, hon är tung!! En liten jättekatt (hur nu det går ihop..).
Aja, Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0