Forever alone official day

Jahapp, då va det alla hjärtans dag imon. Va ska alla vi singlar göra då?? Gräva ner oss under jorden, äta choklad, kolla på romantiska filmer och tycka synd om oss själva?? Neeeeejj då. Vi ska vara med världens bästa bundisar (eller snarare en av dem), äta världens godaste B&J glass, kolla på en riktigt spännande thriller och ha de awesome. De är säkert alldeles jättemysigt med alla hjärtans dag för er som har en "partner". Men ni måste erkänna att det är lite mainstream över de hela. Personligen så måste jag erkänna att det hade betytt sååå mycket mer för mig om någon hade "gjort ngt" en vardag, än dagen då alla typ ska göra de. Att det istället hade kommit spontant. Att personen liksom har tänkt på det själv, och inte bara för att alla gör det.

 

Kvällen kommer iaf spenderas med en underbar B&J glass och Matildisen. Kommer bli jättemysigt. Kan vi sitta där och tycka synd om oss själva ;). Sover över där (såklart så slutar jag ju skolan 5 imon... underbart..) och sen pallrar min lilla vän sig upp med mig och åker till skolan lite extra tidigt på onsdag eftersom jag har mattelektion. Kan man annat än älska sina vänner? ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej man kan inte annat än att älska dina vänner de är ju ens vänner för att man tycker om den tisdag kommer bli AWESOME:D

2012-02-13 @ 22:06:54
Postat av: Johannisen

hoppas ni får bästa kvällen!! :D själv har man tjockat med choklad hela kvällen och snutit ut cirka halva hjärnan. men det är lugnt, vem behöver hjärnkapacitet trots allt??

2012-02-14 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0