STOOOOCKHOOOOOLM!


Om en ynka liten vecka så är jag och favoriterna i Stockholm tsm och njuter av underbar Rise Against musik! Ska bli så epic. I can't wait! Haha ni skulle sett min fysiklärares min ida när vi berättade att vi skulle missa en fysiklektion pga stockholms resan.. haha han va inte lycklig och förstående på ngt vis de vill jag lova ;) Mer "va vad ska ni göra där?? Gå på konsert?? Är det ens roligt?? Men ni vill väll inte missa fysiken??" Jo tack, jag missar gärna lite fysik för en resa till Stockholm.. jag hade gärna missat lite fysik bara för att missa den också. Tycker det är sådär lagom kul. Älskar verkligen att sitta och tänka och förstå hur saker och ting fungerar och varför det som sker sker, men att sitta och räkna med en jädrans massa formler hade jag mer än gärna sluppit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0