När varje dag känns likadan och när det skymmer över stan och när du drömmer, Kom ihåg mig då


Oj va härligt de va att skriva av sig lite å lyssna på musik! Nu släpper jag det. Vi sätter oss över hennes barnsliga fasoner. Vi ska inte sjunka lika lågt. Tjejer är så onödigt töntiga och jobbiga ibland. Krångliga. Jag tänker att nu släpper vi allt, vi hatar dig men vi behöver ju inte medvetet undvika varandra. Hallå.. går vi på lågstadiet helt plötsligt eller? Men hon får tjura om hon vill. Fine, I don't care.

Lyssnar på "gladare" musik. Just nu blir det lite Lasse, "kom ihåg mig" ist. Vi sjöng den i grundskolan och jag kommer fortfarande ihåg varenda ord. Coolt. Massa blandade känslor ida. Började bra, sen blev det katastrof, sen bara bättre och bättre, och vissa ögonblick.. BAM, I love life.
Älskar mina bundisar! Ni betyder mer än ni tror!

Jao, nu ska jag gå och duscha å sen plugga lite tyska och efter det hoppar jag ner i sängen. Är helt slut.
Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Johannisen

Älskar dig med <3

Vet du vad jag mer älskar? När du lånar mina ord, som fasoner :D det får mig att känna mig viktig ^^ --{-@

2012-02-01 @ 22:19:13
Postat av: sara

SV; Johanna du ÄR viktig!!! <3

2012-02-01 @ 22:27:20
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mm håller helt klart med Sara du ÄR viktig Johanna!! Älskar dig med Sara min fina bundis hehe

2012-02-02 @ 16:00:33
Postat av: Johannisen

men lilla Matilda, du är ju en av de två underbaraste människor jag har ynnesten att spendera mina dagar med :D ja, den andra är du Sara ;)

<3<3<3

2012-02-02 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0