Love is the new denim or black


Slutade kvart i 4 ida och kom inte hem förrän halv 6.. har jag sagt att jag hatar bussar?? Tog 10:an med Malin och såklart så är min hållplats den absolut sista.. underbart. Men jag kom hem iaf.

Kom precis hem från en trevlig sväng nere i stallet. Red lite dressyr i paddocken. Blitz va jättemjuk och fin, nästan lite för känslig i sidorna när det gällde att flytta sig.. han flyttade sig även fast jag inte hunnit lägga till skänkeln...

Imon har jag redovisning men Matilda har alla papper som vi skulle prata om + att hon dessutom har dom i skolan.. jaha, de blir till att improvisera. Men det har ju funkat alldeles utmärkt hittills ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0