This path will be my own



Hallo! Matilda har varit här, = typ inga inlägg här. Hon kom igår kväll och stack hem vid 4. Trevligt trevligt. Vi slog vårat rekord på att somna tidigt. Det brukar bli vid 6 på "morgonen" men denna gången somnade vi 12 på kvällen. Vad har hänt?? Skolan tar död på oss.. Men vi laddar inför imon och 3 dar fram ;). Efter de så har jag varit ute på vägarna och kört lite. De e ju bara sååå kul! Älskar att köra. Imon kommer Thanida från Helsingborg och Matilda. Vi ska ha Bones kväll.. i 3 dar... Mysigt! De va jättelängesen vi träffade Thanida.. eller ja vi åkte dit i november förra året, men de e ändå längesen. Nu tänkte jag ta tag och fixa mina naglar. Känner att dom är sådär ganska jätteovårdade atm med halvt av skavt svart nagellack och antibit (jag river av nagellacket med tänderna annars.. och de e giftigt.. smart..). Har en liten ide, får se om de kanske kommer en bild sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0