Do what you want, if you have a dream for better


Älskar verkligen denna låten! Såå bra! Och musikvideon är ju bara hur grym som helst. Denna låten valde jag till svenskaredovisningen ida. Vi skulle ta en låt som "representerade" oss själva. Detta är lätt en av mina absoluta favoritlåtar. Så himla bra budskap i den. Texten är riktigt bra! Jag tror många blev ganska rejält chockade när jag spelade upp den. Speciellt min svenskalärare. Haha han sa typ "Oj, ja de va absolut inte en låt som jag trodde du skulle välja". Hehe, nee, jag tror inte riktigt man får de intrycket av mig. Visserligen älskar jag och brukar ha svarta kläder, svarta naglar, nitar osv men samtidigt så är jag ganska flummig, skuttig, väldigt väldigt blyg och glad helatiden.
Men de e alltid kul att chocka lite ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0