Born Free


Bild från ida på favoriten ♥

Shiiit va fint väder de e ute! Känns som vår. 5+ och blå himmel. Helt perfekt för en ridtur! Red ut med Lisa å hennes häst. Jättemysigt! Att rida är en sånn frihetskänsla. Jag älskar det! De e så härligt att ge sig ut till stallet när det är såhär fint väder. Det är inprincip de bästa som finns. Det e så skönt att jag har Blitz. Det e liksom världens bästa anledning till att ge sig ut och göra ngt vettigt på dagarna ist för att bara sova eller sitta vid datorn. Tog tillfället i akt och stod utomhus och borstade och stretchade honom efter ridturen. Så skönt. Jag har verkligen längtat efter det.

Ikväll blir de jag och Johanna som drar hem till Matilda. Gött.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Johannisen

micket vakert veder är det... har trots det legat i sängen hela dagen. latmaska ftw ^^

2012-02-23 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0